14 dni na zwrot

bez podania przyczyny

Przelewy24

szybkie i bezpieczne płatności

Darmowa dostawa

przy zamówieniu za 400,00 zł

Kontakt telefoniczny:

(+48) 512 114 795

Kontakt mailowy:

sklep@artjet.pl

do kasy suma: 0,00 zł
Najczęściej zadawane pytania
  • Gdzie mogę śledzić swoją przesyłkę?

    Numer paczki zostaje wygenerowany automatycznie po realizacji zamówienia i jest przesyłany drogą mailową. Paczkę można śledzić na stronach przewoźników w zależności od wybranego sposobu dostawy. Poniżej lista trackingów naszych przewoźników:

    Paczkomaty InPost i kurier InPost

    Kurier Pocztex

    Paczka w RUCH-U

  • Produkt po włożeniu do drukarki nie działa, dlaczego?

    Produkt posiadający elektronikę wymaga szeregu czynności w skutek, których jego działanie może nie być prawidłowe. Po wyświetleniu przez drukarkę błędu prosimy o sprawdzenie:

    - czy wszystkie zabezpieczenia z produktu zostały ściągnięte,

    - czy sterownik drukarki jest aktualny,

    - czy nie występują pęknięcia, uszkodzenia mechaniczne produktu,

    - czy produkt został zamontowany zgodnie z instrukcją przeznaczoną do drukarki,

    - czy wybrany produkt jest właściwy, przeznaczony do danego modelu drukarki.

    Jeśli zostały wykonane wszystkie czynności, a produkt dalej nie działa prawidłowo prosimy o kontakt z naszym zespołem, który większość przypadków potrafi rozwiązać telefonicznie.

  • Jaka jest różnica między produktem regenerowanym, a nieregenerowanym?

    Produkt nieregenerowany: nowy zamiennik powstały w fabryce producenta.

    Produkt regenerowany: zamiennik uzupełniony proszkiem/pigmentem drukującym wraz z nowymi elementami elektronicznymi, który został uzupełniony z oryginalnego produktu producenta. Uzupełnienie/regeneracja odbywa się fabrycznie w fabrykach producenta.

  • Produkt został uszkodzony w transporcie, czy mogę otrzymać nowy produkt?

    Produkt, który został uszkodzony podczas transportu w sposób mechaniczny, tj. pęknięty, wylany, rozsypany podlega natychmiastowej wymianie na nowy. Niezbędnym do wymiany produktu jest protokół sporządzony wraz z kurierem, który należy wysłać nam w formie kopii drogą mailową.

  • Kupiony produkt wygląda inaczej niż poprzednie, dlaczego?

    Przed montażem w drukarce prosimy o ściągnięcie wszystkich zabezpieczeń transportowych. Jest to główny powód różniący nowe produkty od dotychczas założonych w drukarkach.

  • Zakupiony produkt wygląda inaczej niż na zdjęciu podglądowym, dlaczego?

    Różnica w budowie produktu zależy tylko i wyłącznie od producentów, u których się zaopatrujemy. Mimo różnicy w budowie produkt powinien działać bez żadnego problemu.

Zamienniki producentów
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl